Homeopatie milovaná, ale i tolik zavrhovaná.

08.06.2018 11:08

Homeopatie milovaná, ale i tolik zavrhovaná.

 

V poslední době kam kouknu, tam se píše o negativních účincích alternativních způsobů léčení a hned jako první citují homeopatii.

 

Ráda bych se s Vámi podělila o svůj názor na tuto metodu. Díky homeopatii, ale ne jenom díky ní, jsem dnes tu. Trvalo mi dlouho, cesta byla klikatá, ne vždy příjemná, ale pochopila jsem na ní, že abych byla zdravá musím se změnit jen já.  Vymazat zaběhnuté vzorce, myšlenky, přestat negativně vnímat svět i sebe, nezávidět, nesoudit, prostě mít ráda sama sebe .

V dětství mi tatínek napsal do památníku citát " Hledáš pomocnou ruku? Nalezneš ji nejčastěji na konci svého ramene." Dlouho jsem nechápala o čem že to je, co mi tím chtěl taťka říct....... Díky tati, pochopila jsem.

 

Teď zpět k homeopatii, za sebe můžu říct, že pokud ji člověk umí a naučit se jí nelze za pár týdnů, chce to dlouhé roky studií, prohlubování vědomostí a i dlouhé roky praxe, pak je metodou, která Vám pomůže navracet zdraví. Ale zas, tak jak jsme každý člověk jiný, tak je i spousta homeopatů a není homeopat jako homeopat, nebo nabízená léčba totožná, kvalitní. Ano, můžeme zvolit homeopatika, léčbu nabízenou např. v lékárně, ale může si i uškodit, neb za pár vteřin nelze odhadnout co vše v člověku je. Nechci nikoho během chvilky hodnotit, to nechám na Vás, i to jakou formu, cestu si zvolíte. Zda budete chtít na sobě pracovat, jít krůček za krůčkem ke zdraví. Nebo zda zvolíte pohodlnější cestu a necháte se ovlivnit reklamou, která na nás kouká všude kolem.

Pro usnadnění nebo pochopení o čem homeopatie je Vám třeba pomohou i moje stánky - https://homeopatie-cesta-ke-zdravi5.webnode.cz

 

Ať zvolíte jakoukoliv cestu, přeji Vám na ní hodně štěstí.

 

Marcela