Problémy - trávicí soustavy

23.09.2018 11:06

Ráda bych se zamyslela na problémy se zažíváním, trávicím ústrojím. 

 

Minulý týden jsem se setkala, ne sama, s tématem-obtěžování na pracovišti . Hned jako první mě napadlo homeopatikum Staphysagria, které pomůže uvolnit stres, vztek, nepochopení, aby se situace v nás neuložila a nezpůsobila další problémy.

 

Trávicí ústrojí začíná dutinou ústní - zuby- jazyk . S vitální silou souvisí zdraví zubů, ti co mají oslabenou životní sílu, mají života plné zuby, ztrácí pevnou půdu pod nohama, začínají mít problémy se zuby. Oslabenému chrupu nepomůže ani pravidelné čištění, ničí jej zubní kaz.

Afty v dutině ústní signalizuijí člověka, kterému se v životě stále něco nelíbí, svůj názor nedovede říct, místo toho v sobě svádí urputný boj.

 

Pálení žáhy - vstoupili jsme na nedobrovolnou cestu, hoří v nás nespokojenost , touhy, chtíče, které přivádějí člověka na zcestí.

Zánět žaludku, peptický vřed -nepřijímání života, špatné chápání života, skeptický pohled, dobře se lidé cítí, jsou- li litováni.

Žaludeční neuróza - negativní emoce, které nedokážeme vstřebat např. závist

Celiaklie, Crohnova nemoc - omyly zmatky, kdy nedokážeme jak se říká oddělit zrna od plev, nenecháme si mluvit do života, poradím si sám, špatný podhled na život.

Křeče v břiše- u dětí jsou signálem vzdoru proti plánu rodičů. Dávejme dětem lásku a nechme je samostatně rozhodovat se, nenaplňujme si skrze ně své sny.

Nepochopení, uložené, nestrávené situace, problémy v životě přinesou problémy se zažíváním, křivdy se nám uloží ve střevech . Odbočili jsme, nežijeme podle lásky, přejeme těm co nám ublížili, aby se jim stalo podobné . Přitom ničíme sami sebe. Tlusté střevo zpracovává minulost, vzpomínky.

Zácpa, je způsobena nejen nevhodnou stravou, ale i problémém s dáváním, z myšlenkové strnulosti.

 

Nahromaděný vztek během života nám způsobí problémy se žlučníkem, játry. Zrcadlí nám, jak chápeme vnímáme okolí, lidi kolem sebe.Nemocný žlučník nám říká, že se nedovedeme správně postavit k odlišným názorům, hodnotám, nedokážeme radostně žít. Dokážeme se smát vlastními játry ? Nebo jsme plni hněvu, zlosti ?

Žlučové kameny signalizují naši tvrdost,necistlivost vůči druhým.

 

Často si s problémy sami nepomůžeme, motáme se v začarovaném kruhu, špatně vnímáme situace kolem nás. Zkusme přijmout pomocnou ruku, nestyďme se požádat o pomoc a začněme pracovat sami na sobě.

Já mám v životě několik človíčků, kterým vděčím za to, že tu jsem, že mi pomohli a stáli vedle mě ve chvílích, kdy jsem je potřebovala . Často jsem za svůj špatný názor bojovala, nechtěla přijmout skutečnost, že můj pohled je špatný. Nebyly to lehké chvíle a nebyl to krátký čas, ale práce na sobě po dlouhou dobu. 

Děkuji Vám všem.

 

Marcela