Proč jsme tak snadno ovlivnitelní ?

07.04.2018 12:51

Proč jsme tak snadno ovlivnitelní ?

 

Dlouhou dobu pozoruji svět, dění kolem sebe.

Shodou okolností jsem měla možnost pozorovat, být účastníkem řešení problémů týkající se zdraví, nemoci, životního stylu . Všechny tyto události, informace mě utvrdili v tom, jak moc jsme ovlivněni reklamou, internetem. Když všem těmto informacím uvěříme, přestaneme žít svůj vlastní život. Zdraví nám navrátí skvělý krém, mast, alergii potlačí sprej, zbaví nás všech obtíží, tabletky nám vrátí štíhlé tělo......dostaneme i mnoho dalších informací týkajících se účtů, aut.....stačí chvilka u televize, na internetu.  

Sama už delší dobu vím, že tak jak žijeme, všechny strachy, stres, špatné stravování, nedostek pohybu, všechny tyto faktory ovlivňují kvalitu našeho života. 

Tak se ptám, proč je pro nás stále jednodušší nechat se ovlivnit tím vším, než najít, hledat to správné ? Ze začátku v mládí jsem byla i já taková, pak jsem najednou chtěla znát, vědět vše hned, vše jsem odsuzovala, jen ta má pravda byla nejlepší. Po dlouhém studiu, hledání dnes vím, že hlavním strůjcem svého života jsem jen já. Bez vlastní píle, práce na sobě tu správnou cestu nelze najít.

Dnes věřím síle bylinek, homeopatie, pohybu, zdravému životnímu stylu, ale hlavně věřím sama sobě.

 

Přeji Vám, aby jste i Vy našli tu správnou cestu.

 

Marcela