Bodnutí včelou

24.04.2022 18:18

Jaký jste měli víkend?

Já jsem v sobotu vyrazila s pejskem do přírody, byla jsem tak nadšená z louky plné pampelisek, fialek, sedmikrásek, sluníčko bylo úžasné...., až do chvilky, kdy se pejskovi přichytila včela na tlaku a než jsem stačila zasáhnout, Terinka ji chtěla šňupáčkem odstranit a dostala žihadlo. Přiznám se, že jsem začala panikařit, jak dát první pomoc pejskovi? Naštěstí nosím  u sebe i pár homeopatik, mezi nimi i Apis, který jsem Terince dala, musela jsem ji držet natikajici sňupáček, aby se homeopatikum rozpouštělo a začalo účinkovat. Zvládly jsme to, doma jsem podala ještě 2x.

 

Pro Vás, kdo si chcete homeopatikum přidat s sebou na cesty, na co lze Apis mellifica použít? 

na včelí bodnutí

alergii na pyl

na otoky různého původu 

 

Jaký obraz homeopatiku odpovídá  :

po píchnutí otok, pálení, pocit mravenčení , jako První pomoc podáme, co nejdříve, 

Hrdlo drsné, jako by v něm byl písek, mandle jsou oteklé, ohnivě červené s pícháním při polykání 

Oči opuchlá oční víčka, spojivky jsou červené,  pálivá, pichavá bolest vystřelující do očí 

Končetiny horký otok,  jsou těžké,  necitlivé

Pokožka červená jako růže, bolestivá, suchost se střídá s návaly pocení