Cesta za poznáním.

26.03.2019 18:32

Cesta za poznáním.

Delší dobu jsem srovnávala, hledala rozdíly mezi homeopatií a Bachovými esencemi. Ze začátku jsem Bachovým esencím nedůvěřovala, přemýšlela nad tím, jak mohou být prospěšné, když jak se někde píše, nejdou do hloubky. Znala jsem Krizovou esenci, která skvěle funguje, ale tím, že se použivá většinou na akutní situace, nemohla jsem hloubkové působení posoudit.

Časem mi bylo umožněno a mohla jsem hloubkový efekt posoudit i porovnat. Díky kamarádce a jejím potížím v manželství, strachům, které se u ní projevovaly, vzrůstajícím pocitům nedůvěry, pomocí Bachových esencí skvěle zvládla. Zklidnila se, některé situace se vyřešily a díky získanému většímu sebevědomí, se její život stal mnohem snažším. Po určité době našla cestu i k homeopatii.

Další pomoc vidím i u dětí, které jsou nezatížené životem,ale někdy hodně zkoušené ať už ve školce, ve škole, kdy se nezačlení nebo pomaleji začleňují do kolektivu. Na dobu, kdy se učí samostatně fungovat bez maminky, rodičů. Na pocit odstrčení po příchodu sourozence .

 

Dnes vím, že obě metody mohou skvěle fungovat, doplňovat se . 

 

Jsem za rozšíření obzoru velmi vděčná. Děkuji.