Informace kolem nás...

08.03.2020 17:31

Informace kolem nás......

 

Asi pro mnohé, přiznám se, že v prvních dnech i pro mě, nebylo lehké zachovat si klidnou hlavu, nepanikařit pod vlivem negativních informací všude kolem nás.

První dny jsem trávila hodně venku, na procházkách s bafanem, vynechala jsem televizi, internet....., v podstatě to dělám stále. 

 

Při velkém náporu negat.informací, které nejdou ovlivnit, když mám pocit, že mi informace přerůstají přes hlavu, dám si do skleničky  z Bachových essencí - Krizovovou essenci. Skvěle působí .

 

Pro podporu imunity - zázvor, černý bez, z přírodních zdrojů vit. C

 

Doporučuji i Vám, čerpejme energii, klid pobytem v přírodě, doma pak s tím nebo čím, co Vám dělá radost.

 

Držím nám všem palce .

 

                                        S láskou 

                                                         Marcela