Proč ?

15.04.2023 12:43

Taky se Vám to stává ?Jak jsme na tom s energií, když není jak chceme?

 

Včera jsem se setkala s paní, když jsem jí nechtěla, spíše nemohla vyhovět,  začala sršet, prskat kolem sebe zlou, negativní energii a plná této zlosti odešla. Dlouho jsem se s tímto nesetkala, tak mě to i na chvíli vykolejilo. Možná to byla zkouška, jak obstojí můj obranný obal, který jsem začala používat, abych se chránila před negací, zlostí,  která se začala kolem mě objevovat.

 

V pubertě i později jsem takové situace měla často kolem sebe i jsem dokázala vzplát a vyslat k dotyčnému zlou energií. Že by mi pak bylo skvěle, říci  nemohu, spíše naopak. Ptala jsem se proč, vždyť jsem dotyčné nic neudělala? 

Jak se říká, važ slova neb vyřčené již zpět  nevezmeme, stejně  je to i s energií.  Ubližujeme jen sobě,  vše se nám vrátí . I myšlenka dokáže ublížit. 

Svůj život si tvoříme sami, díky myšlenkám, postojům, to co vyšleme,  dostaneme, do posledního puntíku.  Nevěříte?