Proč.?

27.05.2023 20:38

Včera jsem měla den, posuďte sami jaký. 

Potkala jsem tatinkova známého, ptal se jak se taťka má,  bohužel už tu tři roky není,  slzy mi tekly a i přes to jsem spěchala domů s tím, že mu vše povím.  Doma nikdo, jen smutek, slzy, že tu není a tolik mi chybí. 

Večer volal syn, že jede za kamarádem,  který se dostal do potíží  a řeší  je, jak umí,  dle mě  si vybral cestu do pekel. Nesoudim, jen píši.

 

Je doba, kdy hodně lidí  odchází nebo prožívají peklo na Zemi. Ty, o kterých píši,  jsou lidé  finančně dobře zabezpečení , tak proč ? Mohli bychom říct ,nic jim nechybí ....... Nelze dle kousku vidět, vědět,  jak na tom jsou, když vidíme jen malý kousek. Můžeme jim dát vědět,  že tu jsme pro ně  kdyby potřebovali,  chtěli pomoct. 

 

Jsem člověk hodně citlivý, pochopila jsem,  že nespasím celý  svět , ale i tak je mi někdy úzko z toho kolem nás. 

 

Proč o tom píši,  nebuďme lhostejní k okolí a nesuďme, když nevíme, neznáme.......

Děkuji.