Rodiče, děti, nemoci

27.03.2023 20:41

Ještě jedno téma, které často z povzdálí sleduji a to Soužití rodičů s dětmi a jejich vliv na zdraví. 

Sama jsem si tím v nefunkcnim manželství prošla, tehdy jsem nevěděla, jak moc je vše provázané. Ale...., díky tomuto jsem dnes, kde jsem. Začala jsem hledat, jak pomoci synovi, sobě.  Objevila jsem úžasnou homeopatii, vrátila se k bylinkam a nejen to.

Před lety jsem byla na panu Duškovi,  představení Čtyři dohody byla jsem zděšena sama sebou, vůbec mi nebylo do smíchu. A to už jsem hodně věděla, možná právě tim.

Když máme malé miminko, je velmi provázané s maminkou, vždyť jsou spolu 24 hodin denně. Je-li maminka velmi starostlivá,  bojí se, začne být i miminko neklidné, plačtívé, nemocné.

Další,důležité období , je nástup do školky, odloučení, děti se v noci budí, můžou se začít počůrávat, časté rýmy, záněty průdušek  atd.

Ve škole řešíme děti - škola , jak si sednou s paní učitelkou,  jak se shodnou na učení rodiče, co kamarádi atd.

A tak se může z čisté dušičky,  malého miminka, stát nemocný človíček. 

Tlakem , chceme aby bylo nejlepší,  plno aktivit, neshody rodičů a potíže jsou tu hned. ADHD, časté záněty,  rýmy,  úrazy ........

Teď už jen v roli pozorovatele, někdy bych ráda, upozornila., ale kdo není připraven, obyčejně neslyší, nevidí. 

 

Ráda bych znala Váš  názor, jak to vidíte Vy.