Vzpomínka

06.07.2023 10:26

Vzpomínka 

Kolegyni odvezli tatínka s mozkovou přírodou. Dnes se mi vybavilo vše s taťkou,  jak velký jsem měla o něj strach, jak jsem já, ale i  ti kolem, využili vše co umíme,  já hlavně homeopatii, abych taťkovi pomohla, pomohli a mohl se vrátit do života. Po třech měsících,  kdy opět komunikoval, učil se chodit, pak chodil sám.....Vrátil se domů, do prostředí,  které  mu nevyhovovalo a komunikace, ten pocit, kdy se chtěl rozletět, byl pryč.  I dnes, kdy už  tu není,  to bolí , na jedné straně vděk mamce, že se o něj postarala, na druhou stranu.........

Můj pocit, názor.  Nesoudím, i v těchto chvílích bylo mnoho pěkného, pochopení. 

 

Všimli jste si, že např.  když odjedete na dovolenou potíže ustanou a vrátí se  s návratem domů. Stejně i u akutního onemocnění,  kdy dlouhodobé potíže ustanou a hned jak akutní onemocnění odejde, nastanou.

 

Je dobré prostředí,  vztahy často pročistit,  aby se nám zdravě žilo. Není to vždy jednoduché,  snadné a ani hned.

 

Na čištění,  mám veselou vzpomínku,  horlivec,  objednala jsem si svazeček usušené šalvěje , venku bylo pod mrakem a já začala procházet byt, abych vše vyčistila.  Pak jsem větrala a větrala a šalvěj nedocházela,  tak jsem sundala záclony,  v ložnici i povlečení a prala, věšela dlouho do noci.